Servis
Potřebujete opravit svého jablečného miláčka? Pak jste tu správně!
Věříme, že základ kvalitního servisu má počátek ve výborné komunikaci se zákazníkem. Stačí si níže vybrat a objednat opravu, stavit se za námi na provozovnu ve Svitavách viz. Kontakt nebo nás kontaktovat skrze online formulář / telefonicky. Posléze Vám na základě naší vzájemné dohody navrhneme opravu přesně pro Vás.
Všechny opravy jsou vkládány do rukou našeho zkušeného technika, takže nemusíte mít o své zařízení strach. Běžné opravy, typu prasklého displeje či výměny baterie, dokážeme provést na počkaní. Složitější úkony, jako například oprava základní desky, si vyžadují delší časový úsek. Tyto opravy pro nás provádí oficiální smluvní partner společnosti Apple. V těchto případech za Vás vše vyřídíme, abyste nemuseli ztrácet čas odvoláváním, posíláním a papírováním.
Jak probíhá objednání opravy?
Pro opravu Vašeho iPhonu můžete využít dva způsoby doručení k nám do servisu. Prvním možností je po kontaktu s námi, zařízení donést přímo k nám na adresu a předat zařízení tzv. z ruky do ruky. Dalším způsobem je doručení Vámi vybraným kurýrem. Stačí poslat Vaše zařízení k nám nebo na Z-point Zásilkovny. V obou případech stačí vytvořit objednávku opravy, počkat na náš kontakt, kde si s Vámi upřesníme Vaše požadavky a následně doručit vybraným způsobem zařízení k nám na opravu. V případě doručení kurýrem, důrazně doporučujeme zařízení kvalitně zabalit.
Jak probíhá celý proces: