Naši prodejnu naleznete ve Svitavách na Náměstí Míru 123/50. Těšíme se na Vás. Tým Syphone.cz

Reklamace a vrácení zboží

zahlavi_syphone_1920x272 

Reklamace zboží v záruce

Něco se pokazilo v záruční době? Nevadí, to se může stát, my se Vám na to podíváme a vyřešíme k Vaší spokojenosti. Návod, jak postupovat při reklamaci zboží najdete níže, v sekci "Jak reklamovat Vaše zboží?", neváhejte kontaktovat na telefonním čísle +420 721 520 530 nebo prostřednictvím e-mailové adresy info@syphone.cz 

 

Jak reklamovat Vaše zboží?

  • Vyplňte online formulář "Reklamace zboží", který naleznete níže a odešlete.
  • Na Váš e-mail obdržíte potvrzující zprávu
  • Následně Vás co nejdříve budeme kontaktovat. Buď vyřešíme reklamaci telefonicky (např. softwarovou chybu), nebo Vás budeme dále instruovat k odeslání zboží na naši adresu: syphone.cz, Pod Viaduktem 561/2B, Svitavy 568 02
  • Před odesláním zařízení typu iPhone / iPad / Macbook, je třeba provést tyto úkony:
    • záloha všech Vašich dat, aby nedošlo k jejich ztrátě 
    • odstranění všech vašich osobních a citlivých dat, účtů a hesel z Vašeho zařízení 
    • uvést zařízení do továrního nastavení
  • Zboží posílané na reklamaci prosím zabalte do kvalitního obalu, aby nedošlo při dopravě k jeho poškození.  Současně s posílaným zbožím vložte doklad o jeho koupi. Balík prosím neposílejte dobírkou (v takovém případě nebude vyzvednut).
  • Záruční reklamaci se budeme snažit vyřešit co nejdříve (nejpozději do 30dnů) od přijetí objednávky. O jejím přijetí, procesu a následně odeslání zpět, Vás samozřejmě budeme informovat.

 

Výměna / vrácení zboží do 14 dnů od nákupu

Nevyhovuje Vám zboží, které jste objednali? Chcete jinou barvu, vetší úložiště, jiný typ či kapacitu? U nás není problém vyměnit zboží za jiné. Pro výměnu nebo vrácení zboží si prosím přečtěte návod "Jak vyměnit / vrátit Vaše zboží do 14 dnů od nákupu?" nebo nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle +420 728 766 259 nebo prostřednictvím e-mailové adresy info@syphone.cz 

 

Jak vyměnit / vrátit Vaše zboží do 14 dnů od nákupu?

  • Vyplňte online formulář "Výměna / vrácení zboží do 14 dnů", který naleznete níže a odešlete. (prosím uveďte včetně čísla účtu z důvodu vrácení peněz z rozdílné částky při výměně nebo vrácení částky z důvodu vracení zboží)
  • Na Váš email obdržíte potvrzující zprávu
  • Následně Vás co nejdříve budeme kontaktovat a domluvíme se na výměně / vrácení zboží. Adresa odeslání zboží: syphone.cz, Pod Viaduktem 561/2B, Svitavy 568 02
  • Před odesláním zařízení typu iPhone / iPad / Macbook, je potřeba provést tyto úkony:
    • záloha všech Vašich dat, aby nedošlo k jejich ztrátě 
    • odstranění všech Vašich osobních a citlivých dat, účtů a hesel z Vašeho zařízení 
    • uvést zařízení do továrního nastavení
  • Zboží posílané zpět prosím zabalte do původního obalu včetně celého původního obsahu. Současně s posílaným zbožím vložte doklad o jeho koupi. Vrátit a vyměnit lze jen zboží v původním stavu bez známek používání. Balík prosím neposílejte dobírkou (v takovém případěnebude vyzvednut).
  • Výměnu / vrácení zboží se budeme snažit vyřešit co nejdříve (nejpozději do 14dnů) od přijetí objednávky. O jejím přijetí, procesu a následně odeslání zpět, Vás samozřejmě budeme informovat.

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení