Reklamace a vrácení zboží

zahlavi_syphone_1920x272 

Reklamace zboží v záruce

Něco se pokazilo v záruční době? Nevadí, to se může stát, my se Vám na to podíváme a vyřešíme k Vaší spokojenosti. Návod, jak postupovat při reklamaci zboží najdete níže, v sekci "Jak reklamovat Vaše zboží?", nebo nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle +420 728 766 259 nebo prostřednictvím e-mailové adresy info@bastaconnect.cz 

 

Jak reklamovat Vaše zboží?

  • Vyplňte online formulář "Reklamace zboží", který naleznete níže a odešlete.
  • Na Váš e-mail obdržíte potvrzující zprávu
  • Následně Vás co nejdříve budeme kontaktovat. Buď vyřešíme reklamaci telefonicky (např. softwarovou chybu), nebo Vás budeme dále instruovat k odeslání zboží na naši adresu: syphone.cz, Pod Viaduktem 561/2B, Svitavy 568 02
  • Před odesláním zařízení typu iPhone / iPad / Macbook, je třeba provést tyto úkony:
    • záloha všech Vašich dat, aby nedošlo k jejich ztrátě 
    • odstranění všech vašich osobních a citlivých dat, účtů a hesel z Vašeho zařízení 
    • uvést zařízení do továrního nastavení
  • Zboží posílané na reklamaci prosím zabalte do kvalitního obalu, aby nedošlo při dopravě k jeho poškození.  Současně s posílaným zbožím vložte doklad o jeho koupi. Balík prosím neposílejte dobírkou (v takovém případě nebude vyzvednut).
  • Záruční reklamaci se budeme snažit vyřešit co nejdříve (nejpozději do 30dnů) od přijetí objednávky. O jejím přijetí, procesu a následně odeslání zpět, Vás samozřejmě budeme informovat.

 

Výměna / vrácení zboží do 14 dnů od nákupu

Nevyhovuje Vám zboží, které jste objednali? Chcete jinou barvu, vetší úložiště, jiný typ či kapacitu? U nás není problém vyměnit zboží za jiné. Pro výměnu nebo vrácení zboží si prosím přečtěte návod "Jak vyměnit / vrátit Vaše zboží do 14 dnů od nákupu?" nebo nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle +420 728 766 259 nebo prostřednictvím e-mailové adresy info@bastaconnect.cz 

 

Jak vyměnit / vrátit Vaše zboží do 14 dnů od nákupu?

  • Vyplňte online formulář "Výměna / vrácení zboží do 14 dnů", který naleznete níže a odešlete. (prosím uveďte včetně čísla účtu z důvodu vrácení peněz z rozdílné částky při výměně nebo vrácení částky z důvodu vracení zboží)
  • Na Váš email obdržíte potvrzující zprávu
  • Následně Vás co nejdříve budeme kontaktovat a domluvíme se na výměně / vrácení zboží. Adresa odeslání zboží: syphone.cz, Pod Viaduktem 561/2B, Svitavy 568 02
  • Před odesláním zařízení typu iPhone / iPad / Macbook, je potřeba provést tyto úkony:
    • záloha všech Vašich dat, aby nedošlo k jejich ztrátě 
    • odstranění všech Vašich osobních a citlivých dat, účtů a hesel z Vašeho zařízení 
    • uvést zařízení do továrního nastavení
  • Zboží posílané zpět prosím zabalte do původního obalu včetně celého původního obsahu. Současně s posílaným zbožím vložte doklad o jeho koupi. Vrátit a vyměnit lze jen zboží v původním stavu bez známek používání. Balík prosím neposílejte dobírkou (v takovém případěnebude vyzvednut).
  • Výměnu / vrácení zboží se budeme snažit vyřešit co nejdříve (nejpozději do 14dnů) od přijetí objednávky. O jejím přijetí, procesu a následně odeslání zpět, Vás samozřejmě budeme informovat.